Засідання обласної методичної секції викладачів природничих дисциплін закладів професійної освіти

11 жовтня 2021 року на платформі Google Meet проведено засідання обласної методичної секції викладачів природничих дисциплін закладів професійної освіти.

Тема засідання: Бріколаж на уроках природничих дисциплін.

Відкрила засідання та привітала його учасників Хван Наталія Бен-Себівна, методист НМЦПТО в Одеській області.

Під час засідання Хван  Н. Б-С. ознайомила викладачів з методичними рекомендаціями щодо викладання природничих дисциплін в закладах професійної освіти у 2021/2022 навчальному році та з листом Міністерства освіти і науки України від 22.09.2021 № 1/9-482 “Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році”. Також поінформувала про новий тренд в освіті – «Бріколаж», який доречно використовувати на уроках природничих дисциплін.

Про використання бріколажу на уроках фізики в закладі професійної освіти доповіла Задорожна Оксана Олександрівна, викладач фізики і астрономії ДНЗ «Одеський центр ПТО».

Досвід використання бріколажу в завданнях з фізики для самостійної роботи здобувачів освіти презентувала Чернєва Вікторія Едуардівна, викладач фізики і астрономії ДНЗ «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей».

Турбіна Людмила Володимирівна, викладач хімії, ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту»  розповіла про застосування нестандартного методу «бріколаж» на уроках хімії.

Можливість застосування бріколажу як інструменту неформального навчання на уроках біології і екології презентувала Темеш Тетяна Миколаївна, викладач біології і екології, ВСП  БВПУ «ДУ «Одеська політехніка».​

 

Лучинецька Катерина Володимирівна, викладач природничих дисциплін, ДНЗ «Арцизький професійний аграрний ліцей» розповіла про цікаве використання  бріколажу на уроках природничих дисциплін.

З впровадженням елементів  STEM – освіти у навчання природничо-математичних дисциплін ознайомила Соколюк Світлана Василівна, методист НМЦПТО в Одеській області.

Послухавши колег, ознайомившись з їх презентаціями викладачі зробили висновок, що освітня технологія «бріколаж» може бути використана при викладанні будь-якого предмету, що  сприяє розвитку творчого потенціалу як для здобувачів освіти, так і для викладачів.

Бріколаж як освітній тренд забезпечує новий спосіб навчання, що відкриває величезний простір для креативу.

Майбутнє освіти, безперечно, за креативним педагогом, а відтак – i його вихованцями.

Опубліковано у Загальноосвітня підготовка, Новини. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *