ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ. ЗАПИТАННЯ, ВІДПОВІДІ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ПРЕДМЕТІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ

17 жовтня, відповідно до плану роботи НМЦ ПТО в Одеській області, відбувся вебінар на тему: «Індивідуальна освітня траєкторія. Запитання, відповіді для викладачів предметів загальноосвітньої підготовки» в якому взяли участь 45 педагогічних працівників ЗП(ПТ)О.

Індивідуальна освітня траєкторія у класичному розумінні — це персональний шлях розвитку здібностей, особистісних якостей і психічних процесів дитини. В основі індивідуальної траєкторії лежить дитиноцентризм. Вона має на меті забезпечити максимально сприятливі умови для навчання й розвитку кожного здобувача освіти.

Втім в умовах війни індивідуальна освітня траєкторія набула  нового значення. В контексті війни у мільйонів українських дітей з’явилася одна спільна причина, через яку вони потребують індивідуального підходу. Ця причина – неможливість відвідувати навчальний заклад разом з іншими здобувачами освіти, іноді навіть у дистанційному режимі..

Водночас стратегічно важливо забезпечити для всіх дітей доступ до освіти, налагодити якісний освітній процес. У такому контексті індивідуальні освітні траєкторії, які в умовах реформи розглядалися як один зі шляхів забезпечення рівного доступу до освіти, зараз набувають особливого значення.

Як викладачам реалізувати індивідуальні освітні траєкторії під час дистанційного чи змішаного навчання розповіла Світлана Соколюк, методист кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО в Одеській області.

Богдан Шевченко, методист кабінету організаційно-методичної, кадрової та виховної роботи НМЦ ПТО в Одеській області провів цікавий тренінг з комунікації: «Я особистість. Я і суспільство». Учасники  дискутували на задану тему, а також переглянули відеофрагменти та прийняли участь в обговорені.

Оксана Задорожна, викладач фізики і астрономії ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти», під час онлайн-спілкування поділилась власним досвідом «Щоб вести дітей за собою, потрібно самій рухатися, не зупиняючись».

Олена Лопакова, методист ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського» розповіла як на практиці викладачі закладу  використовують персоналізацію навчання для розвитку сучасних компетенцій.

Про можливості штучного інтелекту для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії повідомив Борис Шатохін, методист кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО в Одеській області.

Тетяна Чепіс, завідувачка кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО в Одеській області дала поради щодо втілення в життя індивідуальних освітніх траєкторій при роботі з обдарованою молоддю.

Під час заходу викладачі цікавилися матеріалами презентацій, ставили запитання, висловлювали подяки спікерам  в чаті.

Систематична та послідовна робота в цьому напрямку обов’язково принесе свої результати.

Навчально-методичний центр дякує спікерам за добросовісну, старанну, відповідальну підготовку, змістовні виступи. Всі вони отримають відповідні сертифікати.

Опубліковано у Загальноосвітня підготовка, Новини. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *