Обласний методичний воркшоп «Точка старту: плануємо вступну кампанію 2025»

Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти в Одеській області 29 травня 2025 року проведено для заступників директорів з НВихР та відповідальних за вступну кампанію обласний методичний воркшоп «Точка старту: плануємо вступну кампанію 2025».

Мета заходу: забезпечити присутніх найактуальнішою інформацією, практичними інструментами та інноваційними підходами, що дозволять ефективно спланувати та реалізувати всі етапи вступної кампанії.

Основні питання, які було розглянуто на воркшопі:
– Ірина Романчишина, методистка НМЦ ПТО в Одеській області презентувала тему «Тренди на ринку праці в Україні: акцент на військовослужбовцях, ветеранах і перенавчанні» доповідачка розповіла про реінтеграцію, психологічну підтримку та перенавчання для здобуття цивільних професій.

– Ярослава Жирун, директорка Північного центру професійної освіти представила тему «Створення профорієнтаційного хабу в рамках Швейцарсько-українського проєкту «DECIDE», презентувала створення профорієнтаційного хабу, поділилася передовим досвідом у розбудові ефективної профорієнтаційної роботи, яка є ключовою для успішної вступної кампанії та професійного самовизначення молоді.

– Оксана Задорожна, викладачка, класний керівник інклюзивних груп, ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» поділилась своїми напрацюваннями у формі практичного кейсу на тему «Сучасні профорієнтаційні інструменти»

– Надія Кабак, заступниця директора з НВР, ДНЗ «Татарбунарське професійно технічне аграрне училище» доповіла про важливу роль, яку відіграють соціальні мережі в житті сучасних підлітків. Продемонструвала інноваційні ідеї та практичні поради, секрети, щодо використання соціальних мереж у профорієнтації. «#Майбутнє: новий погляд на профорієнтацію через соцмережі».

– Ольга Литвинюк, завідувачка кабінету організаційно-методичної, кадрової та виховної роботи НМЦ ПТО в Одеській області провела практичний кейс з елементами тренінгу на тему «Візуальна і цифрова стратегія вступної кампанії – 2025». ​

Учасники заходу здобули цінні знання та практичні інструменти для ефективного планування майбутніх вступних кампаній. Було наголошено на тому, що успішна профорієнтація є ключем до вивчення передового досвіду у формуванні вступних стратегій, професійного самовизначення молоді та перенавчання військовослужбовців і ветеранів.

Опубліковано у Новини, Профорієнтація школярів. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *