27 листопада 2014 року на базі Одеського вищого професійного училища сфери послуг Національного університету «Одеська юридична академія» відбулось засідання обласної методичної секції педпрацівників швейного напряму ПТНЗ області. Тема засідання – «Навчально-методична діяльність педагогічного працівника у міжатестаційний період (на прикладі ОВПУ СП НУ «ОЮА»)».
На засіданні були присутні 35 представників з 16-ти професійно-технічних навчальних закладів Одеської області, які здійснюють підготовку учнів за професіями швейного напряму.
.
У рамках засідання секції учасниками були відвідані фрагменти 2-х уроків виробничого навчання з професії «Закрійник»:
- вступний інструктаж з професії «Закрійник», 5 розряд, тема: «Розробка конструкції виробів на фігури з відхиленням», майстер в/н швейного напряму Молодча Л.Ф.;
.
![]() |
![]() |
.
- фрагмент поточного інструктажу з професії «Закрійник», 5 розряд, тема: «Розробка конструкції виробів на фігури з відхиленням», майстер в/н швейного напряму Каковкін В.В.
.
![]() |
![]() |
.
та урок теоретичного навчання з використання нетрадиційних форм навчання при підготовці молодших спеціалістів на ІІІ ступені ВПУ за спеціальністю «Моделювання та конструювання промислових виробів», тема «Зображення ескізів вінтажних моделей. Роль фурнітури в одязі», підготувала урок викладач спецдисциплін, «викладач-методист» Новохижня Л.В. Урок поєднував у собі різні форми і методи навчання, а учні демонстрували знання з декількох спеціальних дисциплін швейного напряму – матеріалознавства, моделювання, конструювання, технології, спецмалюнку тощо. На уроці були використані відео-, фотоматеріали, творчі доробки учнів та викладачів, домашні роботи учнів, музичні твори тощо. Урок був творчим та цікавим.
.
![]() |
![]() |
.
Після проведення всіх уроків був зроблений розширений аналіз уроків. Учасники обговорення були достатньо активними, жваво обговорювали переваги та недоліки уроків. Уроки виробничого навчання проводили досвідчені майстри високої кваліфікації, уроки були цікавими, використовувалось мультимедійне обладнання.
.
![]() |
![]() |
![]() |
.
.
Педагоги мали можливість ще раз ознайомитись з роботою САПР, яку ОВПУ СП НУ «ОЮА» активно впроваджують у навчальний процес училища.
.
![]() |
![]() |
.
Учасники засідання секції були задоволені плідною роботою та висловили побажання на частіші зустрічі.
.
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти в Одеській області дякує учасникам за плідну роботу, а також Одеському вищому професійному училищу сфери послуг Національного університету «Одеська юридична академія» за можливість проведення даного заходу!














